RSS
czwartek, 07 czerwca 2018
Jestem ...

W豉郾ie kim/jaka jestem? Takie w豉郾ie zadaje sobie pytanie...Od jakiego czasu dziecko chce bym otworzy豉 w豉sny interes (ono nie mo瞠 bo nie ma 18 lat). Nie powiem dobrze by by這 mie w豉sny biznes....mnie przera瘸 fakt,sk康 wzi捷 na to kas?Z papierologi jako bym da豉 rad ...i tu moje dziecko zapyta豉 co zrobi豉m z kas jaka mi powinna zosta po sprzeda篡 auta( r騜nica bo kupi豉m nowe). I tu nie umia豉m odpowiedzie na to pytanie...bo tak naprawd nie mam poj璚ia na co straci豉 t kas. Przera瘸 mnie fakt ,瞠 straci豉m ok 1,5 tys w 2 tyg na jedzenie!!!!???? Kupi豉, buty(20 z),koszul( 9 z w lumpie),now 豉dowark(16 z) bo si spali kabel ,facetowi da豉m 300z na delegacje, zatankowa豉m 100.z..mieli鄉y go軼i....kupi豉m truskawki( razem za 35 z) zakupy( tu nie pami皻am),farb do w這s闚 15 z,a 200 na faceta wydatek(inny).Co jaki czas daje dziecku drobne...na spodenki(40 z)..kurcze uzbiera這 by si....tyle kasy.... byle pierdo豉......mamy tyle niepotrzebnych rzeczy....wystawi豉m na olx drobiazgi po par z這tych..ale nikt nie kupuje...Naprawd jestem nieoszcz璠na...rozrzutna...nie umiem gospodarowa pieni璠zmi...co gorsze mam zaleg這軼i w rachunkach..Coraz bardziej my郵,瞠 幢e wybra豉m faceta z kt鏎ym jestem,on wydaje lekk r瘯 to co ma a po幡iej kombinuje...ja taka nie by豉m....ale przy nim powoli si taka staje...a tego bardzo nie chc. Musze si wzi望 i kontrolowa wydatki..bo inaczej sko鎍z jak on- z d逝gami kt鏎ych nie sp豉c i przejd na dziecko...a tego bym nie chcia豉. S康zi豉m,瞠 zapewni lepsze warunki dziecku ni sama mia豉m...ale okazuje si,瞠 post瘼uj dok豉dnie jak moja matka!!!! Jak to historia si powtarza....Jestem z豉 kobieta!!!!! tak m闚i m鎩 facet i faktycznie to prawda:(

20:51, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
pi徠ek, 04 maja 2018
Bezrobotna

Przeprowadzka do innego miasta oddalonego o 340 km,nowy klimat,otoczenie - nie jest tak jak si spodziewa豉m. Nie umiem pogodzi si ze swoja niemoc,bezradno軼i ,brakiem fajnej pracy( obecnie nie mam pracy!!!!),tym,瞠 dziecko ko鎍zy w tym roku 18 l,ma gdzie to co do niego m闚i,nie robi co powinien- nie sprz徠a( nigdzie),nie uczy si, nie m闚i prawdy albo nie powie niczego,瞠 zaniedba豉m go w pewnym okresie jego 篡cia; 瞠 nie radz sobie z tym,瞠 nie mog mie dziecka,nie mam w豉snego mieszkanie ( bo to tutaj nie mo積a nazwa mieszkaniem / domem!!),瞠 czuje si samotna, 瞠 s chwile,瞠 nie mam na nic ochoty, 瞠 chce mi si p豉ka, 瞠 z這szcz si o byle pierdo喚. podobne uczucie by這 gdy mia豉m depresje. Pr鏏uj cieszyc si drobiazgami ale na d逝窺z mete to mi nie wychodzi. Kr鏒ko m闚i帷 nie czuje si szcz窷liwa:( To przygn瑿iaj帷e :((( A jeszcze dobijam partnera bo chc by w ko鎍u zako鎍zy stare sprawy i zacz掖 ze mn nowy etap swojego 篡cia. On uciek ale nie rozumie,瞠 to nie jest dobre wyj軼ie,ci篹ko rozmawia z nim o tym,w豉郾ie brak jego zrozumienia co powinien zrobi mnie dobija. Nawet nie umiem i nie rozumiem dlaczego on tak post瘼uje,jakby si ba,nie chcia...nawet zapyta豉m czy zostawia sobie furtk by wr鏂ic do by貫j? Zdziwi豉m si bo nie odpowiedzia,chyba nie jestem dla niego wa積a ,wykorzystuje okazje by sie wyrwa ,nabra si by i軼 dalej ..ale beze mnie :( Tak mi wychodzi...

14:15, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 01 lutego 2018
Zmiany

Zmiany ale czy na dobre.... ... Tak bardzo targaj mn skrajne my郵i... Godzi豉m si 瞠 b璠zie trudno... Ale 瞠 a tak.. jeszcze nigdy nie by這 mi tak ci篹ko, nie czu豉m si samotna, co gorsze nie czuje 瞠 partner mnie wspiera, tylko czeka..ja nie chce czeka chce zapobiega by nie by這 gorzej. Tylko jak to robi gdy ja m闚i a nikt nie s逝cha, nie chce zmian w sobie i w czynie w tym co robi.

20:02, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
鈔oda, 15 marca 2017
Zmiany..

Aktualnie czekam na SORze i czekam na informacje o parterze.Rok temu wyprowadzi豉m si od faceta..a obecnie zmieni豉m mieszkanie i mam nowego partnera .W豉郾ie z nowym facetem jestem na SORze.Nie by這by tak 幢e gdybym zjad豉 郾iadanie..a tak zm璚zona jestem bo cukier spada.

15:32, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
pi徠ek, 14 pa寮ziernika 2016
Wyjazd..

Jutro zaraz po pracy ok.22:03 jad do faceta kt鏎ego pozna豉m na gg, rozmawiamy przez telefon, mamy swoje zdj璚ia...i w ko鎍u si spotkamy.Nie powiem bardzo odk豉da豉m ten wyjazd albo jego podjazd do mnie.Teraz ...to juz historia....pami徠ka po wyje寮zie mam- zegarek na 軼ian.

00:08, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 04 pa寮ziernika 2016
Zesz這 mi:(

Jako ostatnio nudzi豉m si w domu- by豉m sama bo dziecko wi璚ej czasu sp璠za這 przed kompem lub by u dziadk闚. Ja w tym czasie czyta豉m,co w domu robi豉m(albo nic) ,czyta豉m ksi捫ki lub gra豉m na kompie. Jednak瞠 moim g堯wnym i ulubiomym zaj璚iem jest losowanie rozm闚cy na GG.Tam nie z jednym pisz帷 ale z kilkoma jednocze郾ie - zrozumia豉m ,瞠 coraz bardziej podoba mi si ta samotno嗆. .Jedynym jej mankamentem i wielkim minusem jest brak seksu:( I tu r闚nie na GG pozna kogo z okolicy na mi貫 niezobowi您uj帷e sex spotkanie.Niestety jak s z okolicy to nie podoba im si moje lico - i tyle. A jak fajny - to z daleka :(((

Nie b璠 szuka nikogo na si喚,b璠zie to b璠zie ale nie znaczy,瞠 nie b璠 op tym my郵e.Staram si zbytnio nie wybiega w przysz這嗆 je郵i idzie o zwi您ek z kim. Chodzi mi juz co po g這wie ale w tym celu musz uda si do odpowiedniej instytucji i zobaczy czy b璠zie mo磧iwo嗆 realizacji mojego namys逝.

A co do dziecka - raczej nie zmieni si ale ja ju stwierdzi豉m,瞠 nie b璠 naciska na niego,dobrze wie co i jak mam robi. Jedynie szuka tylko wym闚ek by czego nie zrobi-ja zwr鏂 uwag -poskutkuje albo nie. Nastoletnie wsp馧czesne dzieci tak maj -zawsze co innego jest wa積iejsze od tego co chc rodzice od nich.Jako rodzic musz to przetrwa i niech皻nie zaakceptowa ale w granicach to co robi lub czego nie robi.

17:29, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 18 wrze郾ia 2016
I si doczeka豉m:(

Dziecko ju pokazuje niezale積o軼,swoje fochy,swoje achy i ochy...a co gorsze przez gard這 nie chce przej嗆 s這wo- mama w odmianie.M闚i TY , bezosobowo albo tak jak do kole瘸nki lub siostry.Jestem i staram si by tolerancyjna,wyrozumia豉,瞠 to taki wiek ale wszystko ma swoje granice!! Ale co gorsze widz,瞠 dziecko zaczyna robi jak by豉 facet- chce,sprawdza na ile pozwol mu wej軼 sobie na g這w. Pytam - udaje ,瞠 nie czyta wiadomo軼i albo m闚i,瞠 wys豉 odpowiedz- kt鏎ej ja nie dosta豉m!!!!!!Ju nie wiem my郵e co robi i czy moja postawa jest dobra,瞠 staram sie t逝maczy dlaczego to robie,chce wiedzie itp. Jakbym m闚i豉 do powietrza:(

Pora磬a...

20:55, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 08 wrze郾ia 2016
I co czym m闚ic?

Zostawi豉m faceta,zosta豉m sama z dzieckiem,jestem kobieta ,kt鏎a wie czego chce,oczekuje..ale niestety nie wie jak to osi庵n望:( Nie chodzi tu o to,瞠 nie wiem jak i co robi ..s瘯 w tym,瞠by cokolwiek dobrze wysz這 potrzeba czasu...a ja sta豉m si bardzo niecierpliwa i chyba zdesperowana by by z kim:( Boj si by za kilkana軼ie lat sama ...a tzw.wzi璚ie sobie starszego zgreta do domu to nie chc.Z roku na rok staj si mniej atrakcyjna,juz zauwa篡豉m bardzo zaokr庵lony brzuszek( taki mia豉m w 5 mcu ci捫y) i bardzo mi przeszkadza. Nie powinnam narzeka,bo wiele m這dszych dziewczyn,kobiet wygl康a jeszcze raz jak ja. Chc czu blisko嗆 kochaj帷ej osoby przy boku,moje 篡cie to tylko kilka lat (陰cznie) z pozoru szcz窷cia..reszta to strach.l瘯,depresja,za豉manie,odbijanie si od dna,chwila stabilno軼i...i tak w k馧ko...Albo ja pope軟i豉m w pewnej chwili bardzo niewybaczalny b陰d i teraz p豉c za to wysok cen..albo kto mnie przekl掖..albo mam przys這wiowo - pod g鏎k :(

Wci捫 jestem sama po鈔鏚 ludzi:(

20:36, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 18 sierpnia 2016
Zmiany..

Tak wiele obieca豉m siebie po nowopoznamym facecie...czeka豉m a wr鏂i z urlopu z synem...Milcza...Za mi璠zy czasie zacz窸am praktyki szkolne...pozna豉m tam ciekawego faceta...i c騜 mi z tego wysz這.... tamten pierwszy pono milcza bo ma problemy rodzinne Ale nic wi璚ej nie pisze...Za drugi niby chce kontaktu ale milczy.妃ieszne bo zapyta貫m kole瘸nki czy jest jej dobrze i jest zadowolona z nowym facetem ,powiedzia豉- ju nie wybiera豉m tylko ba豉m Co by這.Doda豉 jeszcze,瞠bym nie szuka豉 tylko jak jest to bra豉.

I teraz nie wiem czy facet z kt鏎ym jako pierwszym chcia豉m co mie wybra czy dalej ci庵n望 nowa znajomo嗆? ZRESZT OBIE ZNAJOMO列I B犵- SA NOWE! 畝dnego nie znam i nie wiem czego si spodziewa,a grabie nas dwa fronty- nie wiem czy umiem i czy chc.

21:13, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 07 sierpnia 2016
Urlop

I za mn ju 3 tydzie urlopu i praktyk..a w 篡ciu dalej NUDY.Umawialam si na randki lub sex randki.i Nic!! Mam takiego pecha 瞠 a! Nawet gdy jeszcze mieszka豉m z radzicami nie by這 tak 幢e. Jakbym mia豉 kl徠w albo co w rodzaju os這ny 瞠 瘸den facet si do mnie nie mo瞠 zbli篡. Dos這wnie pora磬a,katastrofa,nawet nie umiem tego nazwa.

08:32, ciekawapanna
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 54